På Gammelrøj Herregård oplever vi, at mange
konferencegæster vælger at vende tilbage igen og igen. Det skyldes ikke kun de smukke
herregårdsrammer og de naturskønne omgivelser, men også den fleksibilitet, det
uforstyrrede miljø og den professionelle afvikling, som præger alle konferencer hos os. Her
får I et indblik i, hvorfor Gammelrøj er blevet et foretrukket valg i trekantområdet for flere
virksomheder og organisationer.
Gammelrøj ligger kun få minutter fra motorvejsnettet omkring Kolding, hvilket gør det
super tilgængeligt uanset om I kommer fra Vejle, Fredericia, Haderslev, Aabenraa eller
længere væk. Parkeringen ved Gammelrøj er gratis og lige ved døren. En god ankomst er et godt udgangspunkt for en vellykket konference, og kortere tid på de små landeveje samt gode parkeringsbetingelser betyder mere tid og ro til jeres mødeagenda.
Når man holder en konference på Gammelrøj, er naturen en naturlig del af oplevelsen.
Den omgivende skov, de åbne grønne arealer herregården skaber et miljø, hvor
deltagerne lettere kan finde fokus og lade op mellem oplæg og pauser.
Naturen giver både noget smukt at kigge på, en ro og et mentalt pusterum. En walk&and talk i skoven, et slag garden games i pausen eller udsyn til en blomstrende park, kan bare bidrage med noget helt særligt. Det er noget mange af vores gæster nævner som en af de største årsager til, at de vælger netop Gammelrøj Herregård som konferencevenue.
Gammelrøj Herregård råder over 36 sengepladser fordelt på 19 charmerende værelser.
Det gør Gammelrøj Herregård oplagt som konferencelokation hvis der skal afholdes en
konference eller et seminar inkl. overnatning.
Herregårdsstemningen fortsætter på værelserne som er hyggeligt indrettet rundt på
herregården, og vi har sørget for at indrette alle dobbeltværelser med adskilte senge, så alle kan føle sig godt tilpas efter en intens konference dag. Næste morgen kan i vågne til duften af nybagt brød, æg, bacon og hvad dertil hører en lækker morgenmadsbuffet.
De store grønne arealer omkring herregården gør Gammelrøj til et oplagt valg for
virksomheder, der ønsker at kombinere konference og teambuilding. Her er højt til himlen, og skønne rum til at skabe de oplevelser, der styrker Jeres team og interne
kommunikation.
Gammelrøj har et mangeårigt tæt samarbejde med World of Adventure, som er landets
mest erfarne teambuilding specialister. De tilbyder både indendørs og udendørs aktiviteter, store som små, simple som komplekse, og så er de altid lydhøre for jeres ønsker, mål og forstår at tilpasse oplevelsen til jeres medarbejdergruppe.
For mange virksomheder er det netop denne mulighed for at inkludere en professionel
teambuilding oplevelse i agendaen, der gør Gammelrøj til deres foretrukne sted, sådan
samler de medarbejderne om lidt mere end det sædvanlige og skaber en konference
udover det sædvanlige.
Forplejningen er en super vigtig del af enhver god konferenceoplevelse. Derfor
samarbejder vi med det lokale køkken Den Gyldne Hane, der er kendt for kvalitet, godt
håndværk og tilgang til sæsonens råvarer. Den Gyldne Hane går meget op i at maden
laves fra bunden, og det kan både smages, ses og duftes.
De dygtige kokke indtager køkkenet på Gammelrøj hvor de sørger for den endelige
tilberedning og små detaljer før vores søde og opmærksomme personale serverer for Jer.
Måltider serveres altid i et separat lokale, så I får et naturligt sceneskift, luft til hjernen og
måltidet står som en oplevelse i sig selv. Det tror vi på skaber bedre energi til resten af
dagen.
Selvom Gammelrøj emmer af historie, går vi ikke på kompromis med moderne teknik. Alle
konferencelokaler er udstyret med moderne AV-løsninger, 85” Smartskærm el. projektor,
flipover samt blokke og skriveredskaber. Hos os findes alt det udstyr der skal til for at
afvikle oplæg, workshops og møder på en gnidningsfri og professionel måde, og det hele
virker!
Det betyder at I kan koncentrere jer om det faglige indhold, uden at skulle bekymre Jer om
teknikken.
Vi har mange års erfaring og ved at vores kunders behov kan variere. Vi sætter en ære i at være fleksible, så jeres møde eller konference lever op til jeres forventninger. Kontakt os og lad os tage en snak om jeres ønsker og modtag et uforpligtende tilbud.
Ja. Gammelrøj er oplagt til teambuilding, og vi har et mangeårigt samarbejde med World
of Adventure, som er specialister i både indendørs og udendørs aktiviteter – store, små,
simple og mere komplekse. De skræddersyr forløbet efter jeres mål og
medarbejdergruppe.
Selvfølgelig, der er gratis
parkering lige ved døren.
Herregården ligger kun få minutter fra motorvejen E20 omkring Kolding,
Ja. Gammelrøj Herregård har 36 sengepladser fordelt på 19 hyggelige og stemningsfyldte
værelser. Alle dobbeltværelser er indrettet med adskilte senge, og morgenmaden serveres
som en lækker buffet, så I får en god start på dagen.
Ja. I kan nyde en stemningsfuld herregårdsmiddag i private lokaler. Maden tilberedes af
vores lokale samarbejdspartner i Kolding by Den Gyldne Hane, som går op i at lave alt fra
bunden og bruger sæsonens råvarer. En firmamiddag kan både bookes som en del af
jeres konference eller som et firmaarrangement for sig selv.
Alle konferencelokaler er udstyret med moderne AV-løsninger, 85” smartskærm eller
projektor, god lyd, flipover, blokke, skriveredskaber og stabil internetforbindelse. Her er alt,
hvad der skal til for at afvikle oplæg og workshops gnidningsfrit.
Vores konferencegæster fremhæver ofte den smukke natur, den gode forplejning, den
fleksible afvikling og ikke mindst den rolige, uforstyrrede stemning. Mange vender tilbage
år efter år.
I vores inspirationskatalog kan alle priser på standardpakker findes. Jeres pris vil altid
afhænge af mødepakke, varighed, forplejning, teknik og eventuelle aktiviteter. Vi
udarbejder altid et tilbud baseret på jeres ønsker.
Begge lokaler sættes op efter Jeres ønsker til bordopstilling, dans og musik.
Ønsker i at afholde en vielse og/eller receptionen for flere gæster end Jeres senere festgæster er det naturligvis også en mulighed.
Vi har flere fleksible lokaler, der kan tilpasses både små grupper og større konferencer.
Vores Riddersal kan rumme op til 100 deltagere, vores pavillon kan rumme op til 275
deltagere.
Vi håndterer gerne særlige kostbehov. Vi sætter store ære i at alle deltagere får en lige
god madoplevelse med sig hjem.
Du får 62 siders inspiration til firmafester, julefrokoster, events, møder, konferencer & teambuilding.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få 74 siders inspiration til bryllup, konfirmation, barnedåb, mindestund, fester & selskaber.