Barnedåb på Gammelrøj Herregård


Barnedåb – eller blot dåb – er en stor begivenhed. Ofte efterfølges den af en dåbsfest og det kan af og til kræve lokaler, som kan rumme mange gæster. På Gammelrøj Herregård i Kolding kan I afholde dåbsfesten – efter en vel overstået barnedåb i kirken – og vi kan både lægge lokaler til og sørge for at I får noget godt at spise.

Vælger I selv at afholde barnets dåbsfest, har I stadig mulighed for at bestille maden hos Gammelrøj Herregård, da vi tilbyder mad ud af huset.

Se mad ud af huset tilbud

Hold dåbsfest på Gammelrøj Herregård

Vælger I at bruge vores lokaler til dåbsfesten, har I flere muligheder med hensyn til mad. Gammelrøj Herregård kan fx byde på brunchbuffet eller frokostbuffet.

Brunchbuffet’en indeholder de klassiske brunchelementer fordelt ud over det lune: røræg, leverpostej – det kolde: laks, ost, pølse – det søde: frugt, pålægschokolade, pandekager – brød: croissanter, rundstykker, franskbrød, rugbrød – drikkevarer: Juice, mælk, kaffe og te.

Gammelrøj Herregård tilbyder også en lækker frokostbuffet. Den indeholder blandt andet marinerede sild, æg og rejer, roastbeef, lun leverpostej, frikadeller, ribbenssteg, laks og lune fiskefileter, ost og frugt og naturligvis brød til. Derudover er isvand, sodavand og øl inkluderet i prisen, lige som kaffe og te med småkager.

Har du spørgsmål vedrørende barnedåb og dåbsfest på Gammelrøj Herregård, er du meget velkommen til at kontakte Bettina på telefonnummer 20 75 08 80 eller sende en email på info@gammelroj.dk

Kapacitet

Gammelrøj Herregård tilbyder de hyggeligste og idylliske selskabslokaler. Vi kan tilbyde lokaler af alle størrelser, samt vores Festpavillon med kapacitet til over 200 gæster

Beliggenhed

Gammelrøj Herregård ligger centralt i Danmark, i kort afstand fra motorvejen. Vi er derfor et populært valg til at samle venner og familie fra hele landet.

Send os en forespørgsel

Populære Barnedåbspakker


3 Retters

Forretter

Tarteletter

2 store tarteletter med høns i asparges
Anrettes med tomat og persille

Rejecocktail

Flot anrettet med icebergsalat, dressing,
asparges, citron, dild og kaviar.
Serveres med brød og smør

Hjemmelavet hønsesalat

Anrettes med bacon og frisk ananas.
Serveres med brød og smør

Tunmousse med rejer

Pyntes med mayonnaise, dild, tomat og citron
Serveres med brød og smør

Hovedretter

Gammeldags Svinekam med sprød svær

Serveres med brunede og hvide kartofler, rødkål,
halve æbler samt flødesauce

Sprængt oksebryst

Serveres med peberrodssauce, hvide kartofler og sæsongrønt
Dertil asier og flødepeberrod

Kalvesteg stegt som vildt

Serveres med brunede og
hvide kartofler, friske grøntsager,
waldorffsalat samt vildtsauce

Gammeldags oksesteg

Serveres med glaserede perleløg, grøntsager og
hvide kartofler samt flødesauce


Desserter

Pandekager med is og frisk frugt

Serveres med chokoladesauce og flødeskum

Gammelrøjs islagkage

med karamel, mandler og chokolade.
Pyntet med bær

Frisk frugtsalat

Serveres med rørt vanilleis og chokolade

Fromage efter ønske

Serveres med chokolade, frugt og flødesauce


Buffét

Forret

Krydderbagt laks med rejer på sprød salat og dressing
Gammelrøjs Ceasar salat med kylling, croutons, sprød bacon parmesan og æg
Hjemmebagt brød og smør

Hovedret

Rosa stegt cuvette af ungkvæg
Stegt marineret svinekam med sprød svær
Helstegt kalkunbryst med bacon og krydderurter
Smør ristede kartofler med persille
Klassiske flødekartofler
Grøntsagstærter med æg og ost
Tomatsalat med frisk mozzarella og rødløg samt basilikum
Fyldig salat med sæson grønt og purløgsdressing
Bordelaise sauce lavet på rødvin
Brød og smør

Valgfri dessert

Frisk frugtsalat med rørt is og chokolade
eller
Gammelrøjs iskage med karamel, mandler og chokolade.
Pyntet med bær.

Festlokaler & selskabslokaler


Riddersalen på Gammelrøj Herregård og vores Festpavillon i parken, byder på de ideelle lokaler til enhver form for festlig begivenhed. Uanset om det gælder et bryllup, en rund fødselsdag, et sølvbryllup, firmafest, konfirmation eller andet man ønsker at fejre i smukke naturlige omgivelser så har vi de perfekte festlokaler til at danne rammerne.

  • Riddersalen
    Riddersalen
    Kapacitet til 81 personer ved rundborde og 90 ved langborde.
  • Festpavillion
    Festpavillion
    Kapacitet til 200 personer.
  • Konferencen
    Konferencen
    Kapacitet til 40 personer ved langborde og 36 personer med rundborde.

Skulle I have lyst til at arrangere en “temafest”, kommer vi gerne med forslag og står for selve arrangementet.

Bryllup

Hold et vaske ægte herregårds bryllup på Gammelrøj Herregård. Find mere information her.

Konfirmation

Fejr den unge konfirmand i smukke naturlige rammer. Find mere information her.

Barnedåb

På Gammelrøj Herregård kan I afholde dåbsfesten – efter en vel overstået barnedåb i kirken

Mindestund

Mindesammenværd i rolige omgivelser.
Vores lokaler er hyggelige og kan indrettes til både små og store arrangementer

Julefrokost

Gammelrøj Herregård har de skønneste rammer til afholdelse af julefrokost. Flotte lokaler med plads op til 90 personer.

FESTARRANGEMENTER

Uanset hvilken fest du skal holde har vi rammerne til at skabe en uforglemmelig aften. Se alle vores festpakker her.